Annandag Påsk

Idag har det hänt 2 viktiga saker.

För det första fyller min syster Marika 18 idag, Grattis!
Ska hem igen på fredag och fira denna händelse med pompa och ståt!

image31
Min syster Mik

Idag har jag även köpt min första Hultsfredsfestivalbiljett! Har aldrig varit iväg på någon festival i den storleken innan och det ska bli ett sant nöje att leva i smuts och misär, bakfull och jävlig en hel vecka.
Kommer ha med mig ett par veteraner som får guida mig. haha, Tror det svåra med Hultsfred är att klara av att vara full i en vecka, men det har jag provat på tidigare, tält har jag bott i och efter lumpen vet jag var smuts är. Borde gå vägen :P

image32
www.rockparty.com

Yeah!

Kommentarer
Postat av: marika

aaaah! fin bild du har skrapat fram! NOT!
ses på fredag brossan!

2007-04-09 @ 20:20:11
Postat av: ElinBelin

hultan!! we! har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska dit! villvillvill! men maja o jag har försökt i tre år att komma iväg till roskilde och hon bir sne på mig om jag väljer hultan framför det... får se hur jag gör, förhoppnisvis är det hon som klantar till det så vi inte kan åka, det gjorde hon förra året... och förrförra tror jag! ses i skooolan imårrn!

2007-04-09 @ 23:26:09
Postat av: OttO

vilka ska med dig då? =)

2007-04-11 @ 13:59:42
URL: http://oliveira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0