Huvudfadderansvar och cykel!

Igår var det det första mötet med de blivande huvudfaddrarna. Ansvar delades ut och jag, Belin och Micki ska hålla ordning på Kick-off-festen! det är den sista fredagen på nollning och det är då nollornga får lite priser de tjänat ihop under nollningen och till sist ska de invigas till riktiga ettor. Vet inte riktigt hur mycekt ansvaret innefattar iom att alla huvudfaddrar ska vara där och dela ut pris. Festen kommer att vara på Ernesto, har redan ringt och prelimenärbokat stället mellan 19-22. Inte dåligt jobbat med tanke på att det är den 9/7! Ska på möte senare i vår med nöjesanvarige på Ernesto då vi ska gå genom kvällens scheman och besluta om priser och annat.. kul kul kul.

Idag köpte jag mig en cykel!! Det var Malin som sålde sin ståtliga Cresent-cykelmobil med två växlar och typ lås. Länge sen jag hade en cykel och jag har faktiskt saknat den en aning sen vårvädret kom till Kalmar. Om inte annat verkar Belin blivit skitglad för hon slipper lubba(läs: gå fort) med mig numera! Alltid kul att kunna glädja någon ;P
Blir nog en omväg på vägen hem, ska njuta av vinden i håret, hastigheten och flugorna i munnen! jea!
"I want to ride my bicykle"

Är klar med examinationsuppgifterna redan, var klar 12:08, deadline kl 16! Många sitter kvar och skriver frenetsikt, ha ha, ska snart hem och packa inför påskfestligheter och Skåne! Älskar Skåne på våren!! har itne upplevt det ännu iår! Ska gå runt och bara njuta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0