Nya tag!

image5
- Vafalls?

Morgonpigg..?
Då har ännu en ny vecka påbörjats! Tror det var första måndagen på mycket mycket länge som jag faktiskt var pigg när jag vaknade kl 07:30..Har ju faktiskt bara druckit en(!) dag på hela helgen som varit. Mindre sprit och mycket sömn, tänk att det var så enkelt att bli morgonpigg!



Huvudfadder
Jag har blivit utnämnd till Huvudfadder för nästa årskulls nollning! Jag hade grymt kul på min nollning och att nu få uppleva det hela igen fast med "mognare" ögon kommer bli guld! En hel massa från klassen som också blivit huvudfaddrar! Yeah!



Påsk
Åker hem på onsdag! Ska bli skönt att uppleva några varma vårdagar i Skåne! På lördag är det påskafton som ska firas med Ika, Echa, Kalle m fl i Båstad. På Peppes Bodega som tydligen blivit renoverad för en 5-6 mille. Hört att Peppes tappar lite av sin charm när inte Tennisveckorna drar dit folk. Men en premiärfest med goda vänner är grymt nog för mig, ska bli skitskoj!

Kommentarer
Postat av: OttO

hej din gay

2007-04-04 @ 11:03:55
URL: http://oliveira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0