Studiecirkel vid Slottet




Tentapluggade
vid slottet med ett glatt gäng från klassen idag, blev ca 6 timmars plugg. Grymt bra, är det något jag lär mig på är att sitta en grupp och slänga frågor på varandra, gå genom exempeltentor och anteckningar. Också får man briljera med sina kunskaper(nåja..)

image38



Gossip-bloggen "Djungeltelegrafen i Kalmar"(http://dtik.blogg.se/) har fått många att höjja på ögonbrynen och smått motvilligt börja titta efter saker att sprida rykten om. Alla som omskrivs är förståligt nog inte lika nöjda men inget kalas utan kras, som det heter.
Alla tycker om att ha något intressant att berätta om och när det handlar om några i klassen blir det bara ännu mer spännande.



Ika, Jessica och Echa tillbringade dagen med att köra runt i cabbar... glassigt värre. Var smått avundsjukt när jag såg dem komma glidande i en BMW-cab för halvmiljonen..
Får hoppas att de inte klarar tentan, för det var det vi andra gjorde när de lekte, pluggade..
Glad för andras skull.. måste lära mig det.. Haha, nej, vissa saker går helt enkelt inte att lära sig(förvaltning..)

Två gånger kom de och flexa med bilar, här nedan den ursnygga vet-inte-vilket-märke-cabben. Tog dock inga bilder på BMW:n

   




Kommentarer
Postat av: apa

Länktips

2007-04-26 @ 00:26:13
URL: http://se.blogg.se/
Postat av: Ika

Lekte?! Det var ju på allvar!!! :) Hihi, roligt som f*n... vi siktar på att klara tentan också dock! ! !

2007-04-26 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0