Torsdag

Torsdags morgon.

Idag ska artikel nr 463 lämnas in.. Nått sjukt mycket vi fått skriva hittills i den här kursen.. Alltså, det är därför jag är här och jag tycker jag har rättså lätt för att knåpa ihop en artikel, men efter att skrvit en 2-3 texter om dagen den här veckan börjar det bli lite slitet.. Samma sak hela tiden.. Menmen, det är ändå trevligt! Det är nått sjukt mycket bättre än att bara sitta inne när det är så här fint väder! Våren, bäst!



Igår sände Gorbatjoff radio igen, helt galet kul var det att sända radio igår! Jag var taggad utav bara den och det anns ingen hejd på lustigheterna när vi drog igång. Lyssnade du? Aldrig försent att börja, Onsdagar kl 18-19 på www.shore.hik.se/lyssna



Efter det, kl 20-21, hjälpte jag och Jonas till och sände med Belin för att hennes kollega Emilia inte kunde. Det var även det skitskoj, även om tekniken visade prov på pubertetstrots fick vi till slut igång det hela. Tror vi, efteråt kom vi iaf på att det gamla gänget Oxhagen Kickers borde prova på att sända radio tillsammans. Kanske inte en timme varje vecka men varför inte fylla i de tomma timmar som radion dras med nu. vore ball!



Idag fyller Tom Clancy och David Letterman år, Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0