Fyllechatt

Jag har tidigare sagt att man borde införa alkolås på datorn och mobilen. Fyllechatta är någon som verkligen kan ge mig ångest dagen efter. Nu senast igår vaknade jag på sängen och hittade ett öppet chattfönster på datorn.. Sånt är hemskt, jag var tvungen att kolla på en film, göra mat och äta innan jag vågade skrolla upp och kolla vad jag skrivit. Inget farligt var det, men hur tänker man på fyllan?

Följande är meddelandehistorik ur min msn-logg. Klockan är tjugo över tolv på natten.

Malin: va ni på sjukan?
Jag: Jepp, vi var där. Träffade mattias och andra. Men sen kändes det faktiskt rätt fött. Drop hem:P
J: åkte bil jättelängt, sen helt plötsligt går det fortare.......
M: va??
J: haha, det lät lite skumt.. MEn iaf åkte vi bil en vit för att komma hem. Från där gock jag, gick aslångt och ville faktiskt ge upp... Men sen! Hittade jag puben!!! Hurra!!
J: gick hem hit sen^^
M: e du full?? :)
J: en aning:P
J: varit igång sen 14;43
M: hur gick det?
J: hur då, menar du?
M: GICK DET BRA???
J: vaddå? gick bra?
M: med allt ni skulle göra idag med bandet
M: hur full e du
J: haham jaså du menar det. Jag är faktiskt rätt så berysad:P Men inte jättefarligt. Tror att vi är nöjda med filmandet

Väldigt märkligt, vet inte alls vad det är jag pratade om, minns ingen bil. Tydligen hade vi fått två tjejer på sjukan att spela "sluts" till vår film också. Vi hade med kamera till sjukan så allt jag nu har hittat på finns på film, jobbigt..
När jag vaknade nästa dag var MI:2 igång på tv med brutalt hög volym, i frysen fanns det två nya matlådor, mobilen låg på laddning och på skrivbordet en nyöppnad öl... Hur tänker jag på fyllan? Märkligt, väldigt väldigt märkligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0