Midsommar hos Sanna!

Jag har två gånger försökt skriva ett bra inlägg om midsommar, det har tagit sin tid att få till formulringarna och ladda upp alla bilder och båda gångerna har allt jag skrviit försvnunnit när jag tryckt på "förhandsvisa"-knappen. Båda gångerna har jag blivit förbannad och stängt av blogg.se.

Nu har jag gett upp, midsommar är inaktuellt nu.. tyvärr.

Men jag var iaf hon Sanna i Viken och det var riktigt kul! Vill ni läsa mer om det hela gå in på Belins blogg, se länkar!
Alla mina bilder ligger uppe på min Facebook.se, gå dit och bli vän med mig vettja! Där kan ni även kommentera om det är något oklart.

Håller förövrigt på med en handbok som kommer publiceras här under de kommande veckorna, så bloggen är inte nere, bara krockat lite tidsmässigt med sömn och annat.



image89


Frid.

Kommentarer
Postat av: Fanboy p13

peww ett tag nu har det varit väldigt ångestladdat, har loggat in allt fler gånger varje dag för att se om du skrivit något nytt. Skäms för att erkänna det men en liten stund där igår morse när jag satt och tittade på dataskärmen så slog det mig att du kanske hade slutat skriva datadagbok:(
Men nu är det kul att se att du är tillbaks i alla fall:)

2007-07-01 @ 20:28:06
Postat av: Fanboy p13

peww ett tag nu har det varit väldigt ångestladdat, har loggat in allt fler gånger varje dag för att se om du skrivit något nytt. Skäms för att erkänna det men en liten stund där igår morse när jag satt och tittade på dataskärmen så slog det mig att du kanske hade slutat skriva datadagbok:(
Men nu är det kul att se att du är tillbaks i alla fall:)

2007-07-01 @ 20:28:08
Postat av: ElinBelin

hehe, ja jag belv också lite konfunderad... men om man tar för lång tid på sig att skriva ett inlägg så loggar den typ ut sig när man väl sparar, så du får typ "spara utana tt publicera" ibland... har hänt för mig med... MTCKET irriterande... kramen

2007-07-01 @ 23:27:49
URL: http://belin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0