Bidrag, sol och lördag!

Idag är det lönelördag! Mycket pengar och ett påträngande sug efter en taktisk ninjafylla gör solen varmare, färgerna skarpare och nudlarna godare.
Var hemma igår, jag och manne glodde på mastodontfilm och åt ostkaka! Grymt najs!
Har varit nykter två helgdagar på lika många veckor nu, blivit nykterist månntro? Igge! Ikväll är det sjösjukan och kåren som gäller! Blir kul på sjukan då ett flertal kompisar jobbar där ikväll! Jeah!

Var iväg och handlade innan; pulvermos, köttbullar och öl. För första gången behövde jag inte visa legg på systemet! Bra eller dåligt? Kändes väldigt vuxet men samtidigt kröp åldersnåjjan sakta upp för min rygg.. Ser jag ut som en 25+are? Najj! Måste varit Ica-kassen med mat som fick mig att se vuxen ut.. Tror det, hoppas det.. Nåja, tufft var det iaf!

Äta, duscha, öl, äta igen och sen ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0