Fredag, jobb och städning

Torsdag

Idag är det fredag! Igår var jag hemma hela kvällen och såg film/sov. Hörde idag att alla andra var och roade sig på Söderport till 1. Lite trist att missa kuligheter men de 13 timmar sömn jag sammlade ihop under gårdagen satt väldigt bra. Legat efter lite i sömn på siståne så det var bra jobbat. Och sen ännu en nykter dag när andra festar! Bra jobbat! jo, tack, jag vet ^^


Fredag

Idag ska jag jobbaStudentpuben mellan 6 och 1-2.. Vet inte vilka som ska jobba, fast Belin skulle jobba där så jag riskerar inte att hamna helt själv med en massa skummisar. och sedär! en nykter fredag! börjar bli riktigt duktig på det här med nykterhet!


Lördag

Imorgon är det lagfest för IS Klitor, vårt underbart rosa klasslag i Korpen. Agerar själv aggresiv centerback, eller gjorde iaf det under den innebandymatch jag spelat under de rosa färgerna. Inte för att jag bidrog något nämnvärt till laget(vi förlorade och åkte ur serien) så är en spelad match en spelad match! vilket innebär att jag kan gå till lagfesten imorgon stolt och rakryggad i min rosa lagtröja! Blir kul!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi, fint namn du har på bloggen.

2007-04-01 @ 21:48:36
URL: http://evelinka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0