Söndag, bakfylla och vilda kor!

Idag har det varit en spännande dag. Först vaknade jag hos martin där jag slocknade på efterfesten. Jag, belin och mackan delade bäddsoffa, mysigt värre!
Sen gick vi hem till Oxhagen, handlade mat på Ica och sen inom på Oxen för att hämta en kebab-tallrik. Hem och åt, strax efter dök belin och martin upp och sedan tog vi det mest lugnt, såg film, martin plinka med gitarren.
Den soliga dagen förflöt alldeles lagom fort och det var en väldigt mild och fin bakfylla jag lyckats ordna.

På kvällen spelade sedan IS Klitor semifinal i fotboll.. förlorade mot de slutliga vinnarna av ligan. "En hedersvärd tredjeplats" säger somliga, som trogen bengalisk älg kände jag sorg och blev lite ledsen i ögat. Efter nederlaget gick jag och martin hem till honom och kollade på Matrix, länge sen sist och lagom mycket våld.

Gick sedan hem och till min häpnad stod en polisbil inte mindre än 50 meter från mitt hus.. smyglyssnade när jag gick förbi men det var först inne i lägenheten jag fick reda på från elton att en Ko hade rymt och sprang runt i Oxhagen. Kallsvetten började rinna och efter knappa 39 sekunder var dörren låst och reglar och fönstrena stängda och barikerade. Jag och kor har ett brokigt förflutet.. kort och gott kan sägas att jag inte litar på de lömska jävlarna..

Nu är klockan tjugo i 4 och det börjar bli dags att sova lite, ny kurs imorgon! Blir kul! hoppas bara att kon e gripen och bortforslad tills dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0