Startskott!

Är idag 21 år gammal, 22 närmar sig med stormsteg och med mina 186cm tror jag att jag dessvärre  bara kommer att växa på bredden från och med nu..
Tänkte hur som helst summera mitt liv lite kort och gott såhär som en start på bloggen. Here goes:

1985 Maj - Föddes i Ängelholm!
1995 Maj - Fyllde 10, fick klocka av farmor, glad.
2004 Vår - Tog studenten på Kullagymnasiet i Höganäs.
2005 Jan - Ryckte in i lumpen, Halmstad.
2005 Maj - Fyllde systemet!
2006 Apr - Muckade!
2006 Aug - Flyttade och började plugga journalistik i Kalmar.
2007 Mar - Började skriva blogg.

Sådär! märkvärdigare än så är det inte, men livet är så att säga fortfarande i bakmaskinen och ingen vet vad som väntar på andra sidan dimman!



Min gode vän, klasskamrat och spinninginstruktör Belin började också nyss blogga för att informera vännerna hemma i götet om vad som försigår här i Kalmar. Vid hot om dödligt våld känner jag mig motiverad att skriva ett par rader om henne här.
Belin kommer som sagt från götet, är spinninginstruktör på Nautilus Kalmar och tränar även småhunkar i skridskoåkning. Hon samlar på registreringsnummer och efter 2,5 år har hon lyckats komma upp i respektingivande 300.. själv sitter jag smått fast vid mitt letande efter 010.. har dock bara letar i drygt 2 veckor..
Hon älskar att studerar och stannar inte sällan uppe tills 3-4 på morgonen för att läsa den senaste kursboken, gärna skriven av mediegurun och favoriten Weibull.
Önskas mer info besök Belins egna blogg som finns länkad till bland "Länkar"



Kommentarer
Postat av: belin

åh, jag känner mig älskad! men till mitt försvar vill jag säga att jag IGGE gillar kurslitteratur och ännu mindre weibull.

2007-03-21 @ 01:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0