Tentatider, Gorbatjoff och IS Klitor!


Tenta

I morgon torsdag brakar det loss ordentligt på Teknikum då vi ska skriva våra salstentor i statsvetenskap.. Känner som vanligt att jag läst och pluggat för lite och jag är nog inte den ände som tror att en omtenta är aktuell.. Menmen, en omtenta ger ju i sin tur en omtentafest! Ta det onda med det goda!


Gorbatjoff!
Så heter vårt eminenta radioprogram som jag, Ika, Jonas, Jessica och Echa sänder på Kalmars studentradio!
Varje vecka sänder vi mellan 18-19 på Onsdagar och så gjorde vi även idag! Grymt bra är vi!
Vi pratar bra/dåliga saker i vardagen, TV-tips och varje vecka har vi vår Flörtskola som lär just Dig hur Du håvar in vårens grymmaste ragg!



IS Klitor!
Så heter klassens korpenlag i fotboll och innebandy! Ikväll spelar fotbollslaget kvartsfinal och naturliogtvis kommer supporterklubben De Bengaliska Älgarna vara där och peppa laget! Go Klitor GO Klitor!

Kommentarer
Postat av: Ika

Omtenta fester är de bäste festerna! Tro mig - är stammis på de! =)

2007-03-21 @ 22:49:32
URL: http://relapze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0