Våren börjat komma på allvar

Har varit kanonväder i ett par dagar nu. Jag är verkligen en vår och sommarmänniska så jag stormtrivs. 
Något jobbigt med de här tidigaste vårdagarna: dagarna strax efter sommartidens införande. De är svala, på gränsen till kalla, på morgonen och när sen solen försvinner bakom träd och hus på eftermiddagen växlar det fort som fasen till kallt. Vill kunna skippa jackan helt så fort som möjligt men det får nog vänta ett tag, vill inte dra på mig en omotiverad vårförkylning! (årets första havsbadande är motiverad anledning)

I går var jag på min livs första uppvisning i konståkning! Det var Belins grupp som hade avslutning och jag tänkte vidga mina vyer genom ett besök.
Faktiskt väldigt kul att titta på konståkning! Dels för att tävlingsgruppen var duktig och att sen se Belins grupp av småbarn(uppskattningsvis 2-5 år) som försökte åka i led och göra diverse konster var sjukt kul.

Avslutade vårdagen med en kvällspromenad med Belin, börjar vekligen bli promenadväder! Underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! 2-5 åringarna rockar fett!

2007-03-30 @ 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0