En engagerad student!!

Tomas Andersson

- Ledamot i Kårfullmäktige för Högskolan i Kalmar.
- Ledamot i studenttidningen Shicks styrelse.
- Headhunter(ragga jobbare till kåren/puben).
- Sänder Studentradio varje onsdag och varannan torsdag.
- Arbetar regelbundet på Kåren.

Igår sökte jag jobb som bartender på Palace..

Måndagen
09-12 Skola.
12-18 Delar ut Shick och grejar lite i stan.
19-21 Filmkväll med ett gäng ettor,

Tisdagen
10-15 Skola.
17-24 Kårfullmäktigemöte.
24-01 Krögers.
01-03 Efterfest hos Otto.
03-07 Efterefterfest hos Kiwi.

Onsdagen
07-14 Sover.
15-16 Netto.
17-19 Meskalins medlemsmöte.
19-24 Studentpuben.
24-02 Ernesto.

Torsdagen
09-11 Skola..
11-14 Går runt i stan med Elton, köper ny klocka!
14-XX (i skrivande stund är jag faktiskt hemma och njuter av vädret. :D)
19-21 förfest med Novichlaget.



Ett hektiskt liv lever jag. kursen i skolan är sjukt oklar och flummig.. har dock köpt en kursbok!!!, lånat en avhandling om barnfeminism och börjat fundera på hur jag ska lägga upp arbetet..

Det är grymt kul att engagera sig, att hela tiden ha saker på gång. Möten och pappersvänderi är kanske inte det hetaste, men att känna att man hjälper till att få studentlivet att gå runt är tufft. Allt är gratis dessutom, därför sökte jag jobb på palace som bartender. Ett par hundringar per kväll är ju inte fel. Gött att ha i CV:t sen med, palace är tydligen sydöstra Sveriges största nattklubb.
Har också planer på att börja gymma igen.. Hejdå provatliv. Haha, är bara en massa skola, möten och sen direkt krogen. Gött liv man lever!

Kommentarer
Postat av: Ika

Vad du engagerar dej Tomas.. Ika blir impad :D

2007-10-05 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0