En märklig dröm..

Igår drömde jag att jag och Frida var tvungna att dölja att vi sov i sängen. Vi var tvungna att lägga alla kudda under täcket så om någon kom in skulle det se ut som om vi sov där.
När jag i drömmen tittade mig omkring såg jag att Frida hade tagit alla fyra kuddar och gömt under sin del av täcket. Jag kunde inte gömma mig och blev lite arg och panikslagen.

Då kom jag på att sängöverkastet låg på golvet vid fotändan av sängen. Snabbt och lätt reste jag mig upp och vek ihop överkastet. Frida tittade på mig och fnyste argt på mig, då fnyste jag argt tillbaka, hon hade ju tagit alla kuddar så jag inte kunde gömma mig..
Det ihopvikta sängöverkastet la jag sedan bredvid sängen så att jag när som hälst kunde plocka upp det och gömma under täcket.
Där slutade drömmen..
På morgonen var jag astrött och reste mig upp och funderade över vilken märklig dröm jag haft, det var då jag såg det ihopvikta sängöverkastet som fint ihopvikt låg på golvet bredvid min sida av sängen.....

Väldigt märkligt.. 

Kommentarer
Postat av: OttO

du är konstig

2008-07-22 @ 15:31:14
URL: http://oliveira.blogg.se/
Postat av: Pelle

I know the feeling mate!



Det är läskigt men verkligheten kommer alltid ifatt en.

2008-08-04 @ 08:04:19
URL: http://conclusion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0