Drabbades av en galen Queen-sukt!

.. Sååå det var bara att kolla in de fem klipp som man sett så många gånger förr. Läste även nu någonstanns att Queens konsert på Live Aid 1985 blivit rankad till världens bäst rockkonsert någonsin. Förståeligt när man hör nivån på Freddans pipa. HIV suger.



I min musiknostalgi rotade jag även fram mitt mycket vältummade Loke-arkiv! Hans texter är mycket bra och hela han är en av få saker jag verkligen tycker om med Göteborg.




Oj vad många gånger jag suttit och sjungit med i hej hå, hej o hå, heej hå, hej o hå! Haha.
Det kan mycket väl vara en av de saker jag tycker absolut bäst om. Dricka en halv/hel flaska vin för att sedan lägga mig i ett mörkt rum med alldeles för hög volym i hörlurarna, nynnades på hej o hååå, hej hå, heeej o hååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0