Suzanne Reuter och Berkvara vattenfestival

Idag intervjuade jag Suzanne Reuter! Något som var vansinnigt roligt.
Det började med att jag fick tipset att intervjua Suzanne av CR-Lina, efter ett par samtal fick jag tag i Svensson Svensson-producenten Vicky Van Der Lancken(man måste älska det namnet!).

Vicky ringde dagen efter och sa att Suzanne gärna ställde upp och att hon fått mitt nummer.
Att genomföra intervjuer är inget svårt, men när rikskändisar får tag i ens nummer och ska "ringa ikväll eller imorgon" ökar pulsen en aning. Har nog aldrig varit så noga med att alltid ha mobilen fulladdad och bredvid mig tidigare.

Hur eller hur träffade jag henne i förmiddags vid den lilla stugan som hon hyr på Öland under sommaren. Mycket trevlig människa. Blir en profilartikeln i augusti!

Nu är jag hemma och tar det lugnt med, och hoppas att mina sojabönor inte visslar i Farmville..

Ikväll ska jag, Frida och eventuellt Johan åka med KLT:s nya bil till Bergkvara och täcka vattenfestivalen där. Vänstervågens rikstrubadur Wiehe ska lira, blir gött.

Lev väl.

Kommentarer
Postat av: Ika

Och när vaknade denna bloggen till liv igen?? JAG VILL SE LILL PRINSEN PUTTA UT PRINSESSAN BILDEN HÄR :)

2009-09-02 @ 01:12:22
URL: http://relapze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0