Fick komplimang av Bildts fru !

Idag var jag på Framgångsdagen på Kalmarsalen och gjorde en grej på att Anna Maria Corazza Bildt var där och talade.
Hon har gjort mycket men är kanske mest känd som fru till utrikesminister Carl Bildt.

Jag skulle egentligen inte intervjua henne utan bara lyssna på vad hon sa under sin tid på scenen.
Men det fanns en liten lucka så jag fick intervjua henne under ett par mycket stressiga minuter medans hennes assistenter drog i henne.

Artikeln finns snart på KLT:s hemsida (www.klt.nu) men viktigare var att hon under den korta tiden hann ge mig inte mindre än två(2) komplimanger för min hatt!

Detta är stort, visste ju redan att jag har en stilig hatt men detta var något alldeles extra! :)

Citat, Anna Maria Corazza Bildt: "Vilken fin hatt."


Här är hatten!
Här är hatten


Kommentarer
Postat av: TantAgda

LAME med sporadiskt bloggande.

Så - fatta tangenterna oftare ^^

2009-05-10 @ 20:49:23
Postat av: Belin

hahahahah, äntligen NÅGON som kommenterar den. Glad för din skull.

Är glad över den plötsliga översvämmning av inlägg från din sida... håll i detta nu bäjb! haha, det var ju trots allt du som fick MIG att skapa en blogg! you owe me! kram

2009-05-11 @ 11:52:49
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0