En dag i livet.

En liten låt på vägen!


Idag har jag lärt mig ett par mac-trix som är awsome. T0bb3 kom förbi och lärde mig hur man gör hemliga mappar som inte syns om man inte går in i datorns hemliga kodsystem och kodar.
Så nu finns det en mapp på min mac som heter "hemlisar", i den finns en liten bild på två silverringar(den bild som jag valde att gömma när T0bb3 visade mig). Hoppas nu på att jag inte behöver bilder med silverringarna då jag glömt vilka koder som krävdes...

Även lärt mig att mixtra med menyraden högst upp till höger på skrivbordet:
jee
Grejen är att det står datum och år, och även ordspråket Tempus fugit. Ball.


Vidare kommer jag och Frida täcka Springbreak som KLT:s utsända. Ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0